سوالات متداول فاطر
همه ما زمان خرید آنلاین، ممکنه سوالات زیادی برامون پیش بیاد و نیاز به شفاف ترین پاسخ برای ابهامات ذهنیمون داشته باشیم، در اینجا ما سعی کردیم پاسخ اکثر سوالاتی که معمولا کاربران ازمون می پرسن رو قرار بدیم، اما اگر سوالی براتون پیش اومد که جوابش اینجا نبود ما در قسمت پشتیبانی سایت از طریق گفتینو همه روزه پاسخگوی سوالات و درخواستهای شما عزیزان هستیم.
فاطر یک تولید کننده ایرانی است. طراحی و پیادهسازی محصولات فاطر تماما در ایران انجام شده و افتخار ما این است که محصولی ایرانی تولید میکنیم.
محصولات فاطر را می تونید از کلیه فروشگاهها یا سایتهای معتبر فروش آنلاین تهیه کنید. با مراجعه به صفحه عاملین فروش ما در همین سایت، تعدادی از فروشندگان حضوری و آنلاین معرفی شدند. البته محصولات فاطر رو از هر جایی تهیه کنید شامل گارانتی و خدمات پس از فروش است.
قیمت و موجودی تمامی محصولات روی سایت بهروز است و به راحتی میتونید سفارشتون رو ثبت کنید، به طور کلی محصولاتی که روی سایت قیمت دارند و شما تا پایان فرایند خرید خطایی دریافت نمیکنید، امکان خریدشون برای شما وجود داره.
امکان خرید اقساطی کالاهای ما به دو صورت وجود داره وجود داره
1 – از طریق درگاه دیجی پی اگر میخواهید کالایی رو از سایت خودمون خرید کنید و اعتبار سنجی شما از طریق دیجی پی (دیجی کالا) انجام شده، کافیه که کالا رو به سبد خریدتون اضافه کنید و در مرحله اخر درگاه دیجی پی رو انتخاب کنید تا خرید اقساطی داشته باشید. (سقف خرید از طریق درگاه دیجی پی تا 40 میلیون تومان)
2 – خرید از طریق دیجی شهر با مراجعه به سایت دیجی شهر و سرچ فاطر میتونید تمام کالاهای مارو از طریق این سایت تا سقف 200 میلیون با اقساط 60 ماهه خریداری کنید.
بله هر پیش فاکتوری که از ما دریافت کنید ، قطعات داخلیش دقیقا مطابق با همون کانفیگ و با همون برند اسمبل میشه فاطر فقط و فقط از قطعات سخت افزاری نو و غیر دست دوم استفاده میکنه، همچنین روش اسمبل ما کاملا حرفه ای و مطابق با قوانین فیزیکی و مکانیکی انجام میشه که کاملا استاندارد و بین المللی است.
فاطر همیشه آماده همراهی با شماست. کافی است با ما تماس بگیرید و یا در بخش گفتینو سایت برای ما پیغام بگذارید تا مشاوران متخصص ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.
با توجه به محصولی که سفارش میدهید این زمان متفاوت است کالاهای کیس اسمبل شده و سیستم کامل معمولا بین 2-3 روز کاری، اسمبل کیس و تست محصول طول میکشه، سپس کالا برای شما ارسال میشه در مورد بقیه کالاها، هر زمانی خرید شما ثبت و نهایی بشه، در صورتی که تهران باشید، به طور معمول تا 24 ساعت کاری بعد سفارش شما تحویل پیک داده میشه و خیلی زود به دستتون میرسه. اگر در شهرستان باشید سفارشتون تا 24 ساعت کاری بعد به تیپاکس تحویل داده میشه و از اون به بعد با توجه به شهری که هستید، بسته شما بین یک تا سه روز توسط تیپاکس به دستتون میرسه و پیامک کد رهگیری هم براتون ارسال میشه.
فاطر در بیشتر شهرها دارای نمایندگی است و هر روز تعداد این نمایندگیها در سراسر کشور بیشتر میشه. اما همچنان امکان تهیه آنلاین محصولات نیز امکان پذیر است. در صفحه عاملین فروش تعدادی از فروشندگان حضوری و آنلاین معرفی شدند.
خیلی ساده کافیه از طریق پیامرسان گفتینو که در پایین سایت قرار داره به ما اطلاع بدید.
علاوه بر اینکه در هر مرحله سفارش به صورت خودکار براتون SMS ارسال میشه می تونید برای اطلاع از وضعیت ارسال سفارشاتتون میتونید خیلی راحت به صفحه پروفایل کاربریتون مراجعه کنید، سفارشتون در هر مرحلهای که باشه بهتون اطلاع داده میشه. اگر از این قسمت سوالی هم دارید میتونید به راهنمای مشاهده وضعیت سفارشات محصول مراجعه کنید و با مطالعه کاملش جواب سوالاتتون رو پیدا کنید.
بله با توجه به اینکه فاطر احترام ویژهای برای وقت شما قائل است، با هماهنگی قبلی پذیرای شما عزیزان خواهیم بود و میتونید از محصولات ما بازدید کرده و از کمک مشاورین متخصص ما هم بهره بگیرید.
در حال حاضر برای خرید بالای 100 میلیون تومان امکان پرداخت آنلاین وجود نداره و از درگاه بانک خطا دریافت میکنید، برای همین اگر به این مشکل برخوردین داخل گفتینو به پشتیبانی پیام بدین تا ما براتون شماره شبا ارسال کنیم و سایر هماهنگیها رو انجام بدیم.
برای همه ما گاهی ممکنه این مشکل پیش بیاد که زمان خرید اینترنتی، هزینه از حسابمون کم بشه اما به دلایل مختلف مثل قطعی برق، اینترنت و یا حتی وجود مشکل از طرف سایت مبدا یا مقصد، خریدمون ثبت نشه و خلاصه با دردسرای مختلفی مواجه بشیم. در این شرایط دوتا راه پیش روی شماست: ۱. اگر با صفحه تراکنش ناموفق مواجه شدین، احتمالا مشکل از درگاه بانکیه و هزینه نهایتا تا ۷۲ ساعت بعد به حسابتون برمیگرده اما باز هم برای اطمینان بیشتر ما و خودتون، این مشکل رو به ما اطلاع بدید. ۲. اگر با صفحه تراکنش موفق مواجه شدین ولی سفارشتون رو در پروفایل خودتون ندیدید، فقط کافیه از طریق چت با پشتیبانی موضوع رو به پشتیبان بگید و اطلاعات زیر رو ارسال کنید: نام نام خانوادگی شماره موبایل چهار رقم آخر شماره کارت بانکی مبلغ دقیق پرداختی لینک محصول یا محصولاتی که خریداری کردین و باقی کار رو به ما بسپارید.
با مراجعه به بخش استعلام گارانتی وب سایت فاطر و طی کردن مراحل میتونید گارانتی محصول خودتون رو مشاهده کنید.
شما میتونید در ساعات کاری مجموعه، با تماس با شماره 02183308 داخلی های 315 و 114 به راحتی با بخش گارانتی در ارتباط باشید.
ارسال خریدهای مستقیم از وب سایت فاطر برای خریدهای بالای 1.5 میلیون تومان کاملا رایگان است
در حال حاضر خرید از سایت فاطر به صورت پرداخت آنلاین است.
شما میتونید در ساعات کاری مجموعه، با تماس با شماره 02183308 داخلی های 315 و 114 به راحتی با بخش گارانتی در ارتباط باشید. همکاران ما شما را در این زمینه راهنمایی میکنند.