در حال بارگزاری...

نکات قابل توجه در فرم پذیرش

1.       لطفا" در حفظ و نگهداری رسید خدمات دقت فرمایید.زیرا آورنده آن صاحب کالا محسوب میگردد.

2.       از آنجا که اطلاعات برروی دستگاه جنبه شخصی دارد خدمات پس از فروش فاطر هیچگونه مسولیتی نسبت به تهیه و پشتبانی از اطلاعات شخصی را بر عهده نمی گیرد و در صورت درخواست مشتری هزینه تهیه نسخه پشتیبان به صورت جداگانه دریافت می گردد.

3.       بررسی درستی شرایط خدمات پس از فروش با وضعیت کالای پذیرش در طول مدت کارانتی صرفا" بنا به تشخیص کارشناسان مرکز خدمات فاطر می باشد.

4.       در زمان تحویل کالا ارئه کارت کارانتی الزامیست در غیر اینصورت کالا خارج از کارانتی  پذیرش شده و در صورت داشتن هزینه مبلغ آن از مشتری دریافت می گردد.

5.       اشکالات ظاهری ایجاد شده برروی کالا از جمله شکستگی ، ضربه ،آب خوردگی، تغییر رنگ علاوه بر اینکه باعث ابطال کارانتی می گردد در زمان پذیرش در فرم مخصوص قید می گردد.

6.       از آنجا که نرم افزار سیستم (OS) تحت اختیار مصرف کننده می باشد هرگونه اشکال نرم افزاری شامل خدمات پس از فروش نبوده و در صورت درخواست مشتری هزینه آن جداگانه دریافت خواهد شد.

7.       ازآنجا که کارت کارانتی و کارت بیمه ایران سندی جهت دریافت  سرویس از ناحیه مرکز خدمات پس از فروش فاطر می باشد هرگونه تغییر و یا مخدوش شدن در آن باعث ابطال کارت کارانتی می گردد.

8.       هر گونه دستکاری سخت افزاری تحت هر عنوان توسط افرادی غیر از کارشناسان مرکز خدمات  فاطر موجب ابطال ضمانت نامه (خدمات پس از فروش )فاطر می گردد.

9.       پوشش خسارت بیمه ایران که همراه کالاهای تحت پوشش خدمات پس از فروش فاطرارائه می گردد شامل ضربه خوردگی ،نفوذ مایعات و نوسانات الکتریکی می باشد.

10.   لوازم جانبی(مصرفی) همراه دستگاه مانند انواع کابل ،شارژر،باطری تبلت ها و نوت بوکها و... که در اثر استفاده نادرست دچار آسیب شوند خارج از کارانتی می باشند.

11.   از آنجا که عمل (root) کردن و نصب نرم افزارهای غیر مجاز باعث اختلال و آسیب سخت افزاری در تبلت ها می شود لذا انجام چنین عملی موجب ابطال گارنتی شده و در صورت  تعمیر و ارائه خدمات فنی مستلزم دریافت هزینه خواهد بود.

12.   رسید مرکز خدمات فاطر بدون مهر و امضاء این مرکز فاقد اعتبار است.

13.   در صورتی که کالایی خارج از کارانتی تشخیص داده شود  برای تعمیرنوت بوک تا سقف 1,000,000 ریال ،تبلت800,000 ریال،و قطعات PC تا سقف 500,000ریال بدون هماهنگی با مشتری  جهت تعمیر اقدام می گردد.