در حال بارگزاری...

خدمات پس از فروش فاطر

توجه به کیفیت کالا یکی از مهمترین وظایف شرکتهای وارد کننده کالا برای حضور مداوم و در حال گسترش  در بازار رقابت است و تنها ارائه خدمات پس از فروش در سطح خوب می تواند ضامن بقای کیفیت خوب کالاها باشد .از سوی دیگربا عنایت به اینکه پیشرفت تکنولوژی  در عرصه رایانه بسیار پر شتاب در حرکت است ، مراکزارائه کننده  خدمات پس از فروش برای ارائه خدمات قابل قبول به مشتریان خود بناگزیر باید در بروز رسانی دانش فنی نیروهای انسانی و تجهیز دفتر فنی خود به تجهیزات به روز و مدرن اهتمام ورزند .

خدمات پس از فروش فاطر با توجه ویژه بر این مطالب ، خود را متعهد نموده است در اسرع اوقات ممکن با نهایت دقت ورعایت اصول مشتری مداری که لازمه کار خدماتی می باشد در مدت زمان مقرر و بر مبنای شرایط مندرج در کارت گارانتی کالاهای خود حسب مورد نسبت به تعمیر،تعوبض و یا جایگزینی کالا با محصول مشابه اقدام نماید.

در راستای انجام این تعهد  مرکز خدمات پس از فروش فاطر نسبت به تجهیز دفتر فنی  خدمات پس از فروش خودبه دستگاها و تجهیزات مدرن وجذب و بکارگیری مجربترین مهندیسن و متخصصین الکترونیک و کامپیوتر اقدام نموده ، تا بتواند سرویس خدمات پس از فروش مطلوبی را به خانواده مشتریان گرامی  خود ارائه دهد . ما بر این باور هستیم فعالیت دانش محور با کمترین درصد خطا در تشخیص و رفع ایرادات احتمالی همراه است . 

مرکز خدمات پس از فروش فاطر سعی در جهت ایجاد آرامش خاطر و جلب رضایتمندی  روز افزون خانواده مشتریان خود  را سرلوحه فعالیتهای خویش قرارداده است از این رو اینبار نیز با ارائه قرارداد بیمه با شرکت بیمه ایران به همراه کلیه کالاهای دارای گارانتی فاطر تلاش نموده است تا دایره ارائه خدمات خود را گسترده تر نماید .

از این رو در صورتی که کالای خریداری شده توسط شما با گارانتی فاطر به هریک از دلایل آسیب فیزیکی ، آب خوردگی و یا نوسانات جریان الکتریکی  دچار صدمه گردد می توانید از خدمات بیمه ایران در قبال پرداخت فرانشیز آن استفاده نمایید و کالا ی خود را تعمیر کرده ویا وجه ان را دریافت نمایید.